Skip to Content

Tukipyyntöihin liittyvät ohjeet

Tukipyynnön jättäminen

  1. Kirjaudu https://my.esri.com -sivulle.
  2. Siirry Omat organisaatiot / My Organizations -lehdelle ja valitse Tuki / Support -sivu.
  3. Paina Pyydä tapausta / Request Case.
  4. Täytä lomakkeille vaaditut tiedot lomakkeen eri vaiheissa.
    1. Vinkki: Valitse ”Vaihe 1A”:ssa ”Käytä järjestelmä profiilia / Use system profile”. Ensimmäisellä kerralla kerrot tiedot ohjelmiston käyttöympäristöstä, ja seuraaville kerroilla saat valittua nuo samat tiedot tallennetusta profiilista.
    2. Vinkki: ”Vaihe 3A”:ssa voit halutessasi lisätä kollegoitasi mukaan tukitapauksen keskusteluun. Kirjaamalla tiedot ”Vaihe 3B” voit jättää tapauksen toisen henkilön puolesta (ts. tätä vaihtoehtoa käytettäessä et ole enää itse mukana tapauksen käsittelyssä).
  5. Saat sähköpostiisi kuittauksen pyynnön kirjautumisesta järjestelmäämme.
  6. Tukikeskustelua jatketaan sähköpostilla ja puhelimitse. Näet tiedot myös My Esri -sivuilla ja voit jättää myös sen kautta viestejä tapaukseen liittyen.

Tukitapauksen eteneminen

My Esrissä jätettyä tukitapausta voi seurata My Esri-sivulla, sähköpostiviesteissä ja puhelimitse.

Tapausten seuranta My Esrissä

  1. Kirjaudu https://my.esri.com -sivulle.
  2. Siirry Omat organisaatiot / My Organizations -lehdelle ja valitse Tuki / Support -sivu.
  3. Näet tapaukset Tapaukset / Cases -sivulla (usimmat viestit näkyvät myös ”Viimeisin toiminta / Recent Activity” -sivulla).
  4. Tapaukset / Cases-sivulla on lista kaikista tukitapauksista. Ota esille yksitäisen tapauksen tiedot joko näpäyttämällä tapausotsikkoa tai Yksityiskohdat/Details -painikkeetta.
    1. Näet tapauksen yleistiedot sekä aikajärjestyksessä käydyn keskustelun.
    2. Voit jättää viestejä Lisää muistiinpano / Add Note -painikeesta.

Tukitapauksen seuranta sähköpostilla

Kaikki tapausta koskevat viestit lähetetään myös sähköpostilla. Aiemmin käytössä ollut ”tuki@esri.fi” sähköpostiosoite ottaa vastaan myös uusia tukipyyntöjä.  

Tukitapauksesta keskustelu puhelimitse

Voit käydä keskustelua tukitapauksesta. Puhelinnumeromme on 0207 435 445. Kerro puhelun aluksi, jos kyse on olemassa olevasta tapauksesta. Puheluista teemme lyhyen muistiinpanon My Esri -palveluun.