Skip to Content

Tukitapaukset My Esri -palvelussa

Esri Finlandin käyttäjätuki on liitetty osaksi Esrin kansainvälistä tukijärjestelmää. My Esri -palvelussa toimiva järjestelmä mahdollistaa selkeän yhteydenottotavan, toiminnot seurata tapauksen kehitystä ja kootut tiedot organisaation aiemmista tukitapauksista.

Tukipyyntöjen jättäminen ja niistä keskustelu on edelleen mahdollista myös sähköpostitse ja puhelimitse. Myös nämä tapaukset kirjataan samaan tukijärjestelmään ja ovat nähtävissä My Esri -palvelussa.

Tukipyyntöjen jättäminen My Esri -palveluun edellyttää käyttöoikeuksia palvelussa. Ohjeet käyttöoikeuksien hankkimiseen ja käyttöoikeuksien hallinnointiin löydät täältä.

Lyhyt kuvaus tukipyyntöjen jättämisestä, käsittelystä ja sulkemisesta sekä mahdollisesta uudelleen avaamisesta löytyy täältä.

Jätä tukipyyntö My Esri -palvelussa

Jätä tukipyyntö