Yksi ratkaisu, monta hyötyä
ArcGIS-alustaan pohjautuva häiriökartta- ja häiriöviestintäratkaisu yhdistää visuaalisen tilannekuvan, automaattisen asiakasviestinnän ja tehokkaan tiedonhallinnan yhteen selainsovellukseen. Reaaliaikainen tiedonjako parantaa asiakaskokemusta, tehostaa operatiivista toimintaa ja vähentää manuaalista työtä.
Ajantasainen tilannekuva yhdellä silmäyksellä
Sovellus näyttää kartalla sekä aktiiviset että suunnitellut jakelunkeskeytykset, mukaan lukien vedenjakelun piirissä olevien asiakkaiden määrän ja sen kehityksen. Käyttäjät voivat rajata häiriöalueita, määrittää keston ja lisätä tarkempia tietoja, mikä tukee nopeaa reagointia ja tehokasta tiedonjakoa.
Saumatonta asiakasviestintää ja järjestelmäintegraatiot
Ratkaisu integroituu asiakastietojärjestelmään ja häiriötiedot päivittyvät reaaliaikaisesti suoraan asiakkaille. Tiedot voidaan jakaa upottamalla häiriökartta olemassa olevalle verkkosivulle tai tarjoamalla se omana selainsovelluksena. Näin asiakkaat pysyvät ajan tasalla ilman kirjautumista.
Prosessien tehostuminen ja parempi asiakaskokemus
Manuaalisen työn väheneminen vapauttaa resursseja ja pienentää operatiivisia kustannuksia. Samalla kriittinen tieto on helposti saatavilla niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Asiakaskokemus paranee, kun tieto vedenjakelukatkoista on avoimesti ja reaaliaikaisesti saatavilla.

