Skip to Content

Kauppa

Vähittäiskaupassa sijainti ratkaisee myyntiluvut

Ota edistynyt paikkatietoteknologia käyttöösi


Digitalisaatio vauhdittaa kaupan alan murrosta vaikuttaen aina ostamisesta logistiikkaan ja verkkokauppasovelluksista toimipaikkaverkostojen hallintaan. Suurin osa kaikesta kaupasta tehdään kuitenkin vielä perinteisesti myymälöiden kautta. Näin sijaintiin liittyvä tieto, sen analysointi, raportointi ja jakaminen ovat avainasemassa kartoitettaessa parhaita kauppapaikkoja.

Videoita

0:00

Starbucks

Paikkatieto ja aamulatte samassa lauseessa.

Katso video
Katso video
0:00

Wallgreens

Katso video
Katso video

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi alle niin olemme sinuun yhteydessä!

Katsotaan yhdessä, miten paikkatiedon ja analytiikan avulla voit kehittää toimintaasi.
Voit myös soittaa meille:

Elina Rintala, Account Manager
p. 050 383 2369