Houkuttelevuusanalyysi-työkalu

Analysoi vaihtoehtoisia sijainteja liiketoiminnalle ja arvioi nykyisten liikesijaintien toimivuutta.

Kuvituskuva, missä mies katsoo kannettavalta tietoja

Uusien toimipaikkojen valitsemisessa on usein kyse merkittävistä investoinneista, joten päätös toimipisteen sijainnista on olennainen. Houkuttelevuusanalyysi-työkalu on helppokäyttöinen, web -selaimessa käytettävä sovellus, jonka toimintalogiikka perustuu potentiaalisten liikesijaintien pisteyttämiseen, niiden houkuttelevuuden perusteella. Houkuttelevuusanalyysi-työkalu arvioi liikesijainteja ja markkina-alueita Suomessa erilaisia datalähteitä ja useita muuttujia hyödyntäen. Työkalu antaa tulokset automaattisesti sellaisessa muodossa, että päätöksenteko ja tulosten soveltaminen on helppoa. Pisteytyksen avulla voidaan vertailla potentiaalisia liikesijainteja tai markkina-alueita keskenään ja laittaa ne järjestykseen houkuttelevuuden perusteella.

Pisteytä liikesijainnit, löydä vastauksia

Pisteytä omat olemassa olevat tai potentiaaliset liikesijainnit Houkuttelevuusanalyysi -työkalulla ja löydä vastaukset tuloksenteon tueksi. Tulokset saat helposti tulkittavina visualisointeina kartalla ja numeroina. Tulokset voit raportoida kokonaisuutena tai osatekijöittäin.

Previous
Next

Löydä liikesijainneille alueellinen tasapaino

Houkutteluusanalyysi-työkalun avulla saat relevanttia tietoa tulevien investointiesi tueksi ja pystyt tunnistamaan parhaat sijainnit toimipaikoillesi. Työkalu huomioi jopa kymmeniä vertailutekijöitä, mutta on silti helppokäyttöinen ja helposti tulkittava. Sijaintitietojen avulla laaditut analyysit toimivat tärkeänä tukena päätöksenteossa, ja aluetiedon tarjoamien ennusteiden sekä analysointimahdollisuuksien avulla tarjoat johdolle faktapohjaista tukea investointipäätösten tekemiseen.

Uuden kohteen arviointi Houkuttelevuusanalyysi-työkalua hyödyntäen

Löydä asiakkaasi

Houkutteluusanalyysi-työkalu paljastaa ihmisvirtojen liikkeet, ja tarjoaa valmiin analyysin siitä, mistä potentiaaliset asiakkaat tulevat, missä he pysähtyvät ja mihin heidän matkansa jatkuu. Ajallinen vertailu paljastaa, mihin aikaan päivästä kohde on houkuttelevimmillaan.

Näe asiakasvirrat Houkuttelevuusanalyysi-työkalun avulla

Analysoi kilpailijoiden sijainnit ja menesty

Sijaintipäätöstä tehtäessä tärkeää on tieto alueella vallitsevasta kilpailutilanteesta. Houkuttelevuusanalyysi-työkalun avulla voit tarkastella kilpailijatietoa. Kartalle on mahdollista paikantaa esimerkiksi kilpailijoiden toimipisteet, myyntipinta-ala sekä tulevat hankkeet omia investointipäätöksiä tukemaan.

Näe omat ja kilpailijoiden kohteet Houkuttelevuusanalyysi-työkalun avulla

Jutellaanko lisää?

Olet varmasti kiinnostunut näkemään, miten ratkaisumme toimii käytännössä ja mitä se kustantaa organisaatiollesi.

Varaa tapaaminen asiantuntijamme kanssa tai kysy lisätietoja, niin kerromme sinulle kaiken, mitä päätöksentekoon tarvitset!

Hyödynnä data ja tee tulosta

Houkuttelevuusanalyysi-työkalu on tarjoaa tehokkaan ratkaisun toimipaikkaverkoston rakentamiseen. Sen avulla rakennat tehokkaan toimipaikkaverkoston ja sijoitat toimipisteesi keskeisille liikepaikoille. Ratkaisu tarjoaa sinulle kokonaiskäsityksen houkuttelevista sijainneista ja antaa avaimet merkittävien liiketoimintapäätösten tekemiseen, kuten uuden toimipisteen sijoittamisen tai vanhan liikepaikan sulkemisen suhteen. Ratkaisua hyödyntämällä rikastutat omaa liiketoimintadataasi kaupallisilla ja julkisilla tietolähteillä ja olet askeleen edelle kilpailijoitasi.

Oletko valmis kuulemaan lisää?

Katsotaan yhdessä, miten paikkatiedon ja analytiikan avulla voit kehittää toimintaasi.
Jätä yhteystietosi alle niin olemme sinuun yhteydessä!

Voit myös soittaa meille:

Anna Montell, Account Manager
p. 040 146 1463