Jatkuva ylläpito ja lisäpalvelut
Ylläpitopalvelulla turvaat paikkatietoratkaisusi tarkoituksenmukaisen toiminnan jatkossakin.
Paikkatietoratkaisusi siirtyy toimituksesta jatkuviin palveluihin käyttöönottovaiheen kautta. Näin turvaamme sinulle sujuvan siirtymisen häiriöttömään jatkuvaan palveluun. Määritellemme, suunnitellemme, toteutamme ja tarvittaessa testaamme kanssasi jatkuvien palveluiden vaatimat toiminnot ennen kuin projekti siirtyy tuotantokäyttöön. Käyttöönottovaiheen sisältö määräytyy palvelujesi laajuuden ja valitun palvelupaketin mukaan.
Koska palvelutarpeet ovat hyvin erilaisia, olemme paketoineet jatkuvan ylläpidon tuki- ja ylläpitopalvelut kulta-, hopea- ja pronssi-paketeiksi sekä erikseen tilattaviksi lisäpalveluiksi.
Asiakkaidemme toiminnan tuntemus on meille tärkeää. Vuosien kokemuksen myötä voimme sanoa, että meillä on hyvä kyky ymmärtää kokonaisuuksia ja niihin liittyviä syy-seuraussuhteita. Osaava ja ammattitaitoinen henkilöstömme hallitsee laajasti eri tuotteita, ohjelmistoja, toimialoja ja sopimuksia. Ylläpitotiimimme osaaminen on erityisen vahvaa paikkatietoalan sekä ArcGIS-tuoteperheen ohjelmisto-, rajapinta ja apuohjelmissa. Yleistä it-osaamista meillä on mm. eri tietokannoista, käyttöjärjestelmistä ja integraatioista. ITIL-prosessikehys on meille tuttu viitekehys palvelujen suunnitteluun, toimittamiseen ja infrastruktuurin tehokkaaseen hallintaan ja johtamiseen. Halu oppia uutta motivoi meitä eteenpäin kehittämään osaamistamme entisestään asiakkaidemme hyödyksi.
Tiesitkö?
Tukeamme kriittisille ja vaativille paikkatietosovelluksille täydentää päämiehemme Esrin Premium Support Services -palvelu. Siihen sisältyy mm. asiakkaalle nimetty tekninen yhteyshenkilö, korkeimman prioriteetin häiriötilanteiden hallinta sekä 24/7/365-tukipalvelu.
Haluan kuulla lisää jatkuvista palveluista
Olemme käytettävissäsi, ota yhteyttä