Skip to Content

Lukijalle

Jokaisella yrityksellä on runsaasti omaan liiketoimintaan liittyvää tietoa. Organisaatioiden ja päättäjien on kyettävä toimimaan jatkuvasti kasvavien tietomäärien kanssa, mihin digitalisaatio on lisännyt ihan oman twistinsä. Jotta tämä onnistuisi, on tietoa pystyttävä analysoimaan tehokkaasti ja omaksumaan nopeasti.

Harmillisen usein tiedot kuitenkin löytyvät useammasta järjestelmästä, henkilökunnan omilta työasemilta, paperilapuilta, mapeista ja Exceleistä. Tiedon sirpaleisuus estää tarkan ja oikean kokonaiskuvan muodostamisen, hidastaa päätöksentekoa ja vaikeuttaa arjen toimintaa. Pahimmassa tapauksessa tästä voi koitua merkittäviäkin haittoja liiketoiminnalle.

Tieto ei siis syyttä ole osaavan henkilökunnan rinnalla yrityksen tärkein pääoma. Oikein tehtynä tiedonhallinta voi onnistua ja tuoda mukanaan ylivoimaisen kilpailuedun.

Olethan meihin rohkeasti yhteydessä, jos materiaalista herää kysymyksiä.

Inspiroivia lukuhetkiä!