Anna Montell Asiakaskokemus expertti anna.montell@esri.fi

Julkaistu 29.5.2024
Me Esrillä uskomme, että paikkatietoalustamme voi ratkaista monenlaisia haasteita ja auttaa asiakkaitamme tekemään tietoon perustuvia ratkaisuja, jotka tehostavat toimintaa.
Edelläkävijä teknologiamme lisäksi haluamme varmistaa, että me esriläiset teemme kaikkemme, että asiakkaamme saavat hyödyn teknologiastamme ja pystymme näyttämään suuntaa kohti kestäviä ja arvoa tuottavia ratkaisuja.
"Siksi olemme ottaneet käyttöön palvelulupauksen", sanoo Esrin asiakaskokemus expertti Anna Montell. Palvelulupauksemme on olla sitoutunut suunnannäyttäjä. Sitoudumme:
Päivitimme asiakastyytyväisyyskyselymme vastaamaan uutta palvelulupausta ja lähetimme päivitetyn kyselyn asiakkaillemme vuodenvaihteessa. Yleisesti ottaen palaute oli positiivista ja eritoten kehuja saatiin sekä ammattimaisista asiantuntijoista, että yhteistyöstä, joka on nopeaa, asiantuntevaa ja joustavaa.
Kommenttien perusteella eniten kehitettävää oli kattavan alustamme tarjonnan selkokielistämisessä ja asiakkaan ydintehtäviin tarvittavien ominaisuuksien ymmärtämisessä ja alustan kautta niissä auttamisessa.
Meille oleellista on, että meidän tuotteemme ja palvelumme antavat arvoa ja hyötyä. Tavoitteemme on ymmärtää asiakkaan maailmaa entistä enemmän. Erilaiset projektit ovat iso osa meidän päivittäistä työtämme. Näin ollen vuoden 2024 tavoitteemme palvelulupauksen osalta on ymmärtää asiakkaan tarpeet vielä paremmin ja varmistaa, että tuo ymmärrys kulkee läpi organisaation aina myynnistä projektitiimin kautta tukeen.
Fokuksessa sisäisen toimintamme kannalta ovat sekä keskustelut myynnin ja asiakkaan kanssa ennen tilausta. Miten tieto siirtyy projektitiimille ja miten liiketoimintatarpeista keskustellaan yhdessä asiakkaan kanssa projektin kick off -palaverissa.
Olemme myös uudistaneet projektikyselymme vastaamaan uutta palvelulupaustamme. Haluamme teiltä palautetta jokaisen toimeksiannon ja projektin jälkeen, ja varmistaa, että suunniteltu hyöty on realisoitunut.
Toivomme teidän kommenttejanne, positiivisia ja rakentavia, että voimme muokata toimintaamme niin, että koette meidät todellisena kumppaninanne - sitoutuneena suunnannäyttäjänä.
Anna Montell Asiakaskokemus expertti anna.montell@esri.fi