Jatkuvat palvelut

Huolehdimme paikkatietoratkaisusi toiminnasta

Arki on usein hyvin hektistä. Jatkuvilla palveluilla me tarjoamme sinulle mielenrauhaa sekä mahdollisuuden keskittyä omaan ydintoimintaasi. Vastaamme mielellämme paikkatietoratkaisusi toiminnasta ja maksimoimme sinulle siitä saatavat hyödyt.

"Olemme käytettävissäsi, ota yhteyttä!"

Anna Montell, Manager, Continuous Services, puh. 040 146 1463

Valitse tarpeisiinne sopiva palvelupaketti

ArcGIS-paikkatietoalusta on hyvin skaalautuva ja suorituskykyinen. Ylläpitopalvelulla voit turvata paikkatietoratkaisusi tarkoituksenmukaisen toiminnan jatkossakin. Esri Finlandin ylläpitopalvelu sisältää jatkuvan ylläpidon ja erikseen tilattavat lisäpalvelut. Koska palvelutarpeet ovat hyvin erilaisia, olemme paketoineet jatkuvan ylläpidon tuki- ja ylläpitopalvelut kulta-, hopea- ja pronssi-paketeiksi sekä erikseen tilattavaksi lisäpalveluiksi.

Palvelupakettien palvelusisältöjen laajuus vaihtelee. Keskitetty yhteydenottopiste eli Service Desk kuuluu kaikkiin ylläpitopalvelun paketteihimme. Service Desk koordinoi sinulta tulevia häiriöilmoituksia, kysymyksiä ja kehitysehdotuksia, kunnes ne on ratkaistu.  Nimetyt pääkäyttäjät puolestaan saavat asiakaskohtaista tukea paikkatietoratkaisun käyttöön liittyviin toiminnallisiin ja teknisiin kysymyksiin pääkäyttäjätuesta. 

Paikkatietoratkaisusi siirtyy toimituksesta jatkuviin palveluihin käyttöönottovaiheen kautta. Näin turvaamme sinulle sujuvan siirtymisen häiriöttömään jatkuvaan palveluun. Määritellemme, suunnitellemme, toteutamme ja tarvittaessa testaamme kanssasi jatkuvien palveluiden vaatimat toiminnot ennen kuin projekti siirtyy tuotantokäyttöön. Käyttöönottovaiheen sisältö määräytyy palvelujesi laajuuden ja valitun palvelupaketin mukaan.

Ammattilaisemme ovat apunasi 

Asiakkaidemme toiminnan tuntemus on meille tärkeää. Vuosien kokemuksen myötä voimme sanoa, että meillä on hyvä kyky ymmärtää kokonaisuuksista ja niihin liittyviä syy-seuraussuhteita. Osaava ja ammattitaitoinen henkilöstömme hallitsee laajasti eri tuotteita, ohjelmistoja, toimialoja ja sopimuksia. Ylläpitotiimimme osaaminen on erityisen vahvaa paikkatietoalan sekä ArcGIS-tuoteperheen ohjelmisto-, rajapinta ja apuohjelmissa. Yleistä it-osaamista meillä on mm. eri tietokannoista, käyttöjärjestelmistä ja integraatioista. ITIL-prosessikehys on meille tuttu viitekehys palvelujen suunnitteluun, toimittamiseen ja infrastruktuurin tehokkaaseen hallintaan ja johtamiseen. Halu oppia uutta motivoi meitä eteenpäin kehittämään osaamistamme entisestään asiakkaidemme hyödyksi.

Tiesitkö?

Tukeamme kriittisille ja vaativille paikkatietosovelluksille täydentää päämiehemme Esrin Premium Support Services -palvelu. Siihen sisältyy mm. asiakkaalle nimetty tekninen yhteyshenkilö, korkeimman prioriteetin häiriötilanteiden hallinta sekä 24/7/365-tukipalvelu. Kysy meiltä lisää!